sobota, 17 maja 2014

Moja praca moją pasją...

Dzisiejszy post to refleksje nad tym co w naszym życiu jest naprawdę ważne... Fotografia pochłonęła mnie całkowicie. Nie potrafiłam pracowac dla kogoś bo (nie boję się użyć  teo określenia) uważam się za artystkę. Od zawsze w moim życiu towarzyszyla mi sztuka. Rysunek, malarstwo, odnawianie mebli, tworzenie czegoś z niczego. Może dlatego trudno mi było robić coś co było z góry zaplanowane. Trudno było mi odtwarzać czyjeś pomysły - szablonowość nie jest dla mnie. Kiedy zawodowo zajęłam się fotografią zdawałam sobie sprawę z tego, że często jest to praca na zlecenie gdzie trzeba zrealizować nie swój pomysł. Udało mi się wypracować swój własny styl i przekonać do niego innych. Kiedy spotykam się z narzeczonymi zainteresowanymi moimi usługami zawsze otwarcie mówię, że będzie po mojemu i albo ktoś się na to godzi albo szuka innego fotografa. Pieniądze to nie wszystko - nie potrafię realizować pomysłów, których nie czuję... Projekty artystyczne są wyjątkowe bo sa całkiem moje, bo nie muszę iśc na kompromis... Praca z ludźmi daje mi tak wiele... Prawie każdego dnia poznaję nie tylko ludzi ale ludzkie historie, które zapadają w pamięć i sprawiają, że do swoich "klientów" (nie lubię tego określenia) mam wielki sentyment. Zżywam sie z ludźmi, obdarzamy sie wzajemnym zaufaniem. Towarzyszę im w najważniejszych momentach ich życia i wzruszam się razem z nimi. To niezwykłe. Być może nigdy nie będę milionerką, nie postawię wymarzonego domu z drewna i nie będę jeździć mercedesem - ale mam znacznie więcej. Mam wspaniałą rodzinę, pracę będąca moją pasją i możliwość poznawania niezwykłych ludzi. Może marny ze mnie sprzedawca czy marketingowiec, ale to nic - kocham swoje życie i to co robię.

Projekt "50 (nie)zwykłych sesji" to właśnie coś co ma pokazać jak niezwykła jest moja praca. Niedawno mieliście okazję podziwiać drugą sesję cyklu a dzisiaj do sentymentalnego posta dołączam zdjęcia backstage wykonane przez moją siostrę, która jest członkiem zespołu i lada moment na dobre rozpocznie pracę ze mną.

Dziękuję wszystkim, którzy przyczynli się do tego, że jestem dzisiaj tym kim jestem i robię to co robię :*





































4 komentarze:

  1. Tak trzymać!
    Najważniejsze to mieć na siebie plan i go realizować. :-)
    Właśnie tacy ludzie niepowtarzalni potrafią stworzyć coś nowego, ciekawego.
    Pozdrawiam serdecznie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wlasnie za to jaka jesteś Cię polubiłam :) tak dalej Pati:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjecia ;) nawet reklame biedronce zrobilas :) naprawde genialnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń