poniedziałek, 28 października 2013

Anioły istnieją...


Mówi się, że każdy z nas ma swojego anioła stróża. Ja też takiego mam... od zawsze... Moja ogromna siła i energia na wszystkie przedsięwzięcia pochodzi właśnie od Niego! Czasami jest cholernie ciężko, czasami brak czasu i siły... ale idę do przodu... Spełnione marzenie o fotografii, rodzina, fundacja, blogi i milion innych rzeczy sprawiają, że wciąż chcę więcej i więcej... i czasem kiedy nadejdzie czarna myśl o tym, że każde życie dobiega końca boję się strasznie - bo tyle chciałabym jeszcze zrobić, tyle się nauczyć, tylu ludziom pomóc... i wtedy okrywa mnie skrzydłami ON - Anioł Stróż.... Skąd taki post... po prostu chciałam żebyście zrozumieli inspirację...


It is said that everyone of us has his guardian angel. I also have this ... always ... My great strength and energy for all projects originates from Him! Sometimes it is damn hard, and sometimes the lack of time and energy ... but go ahead ... Fulfilled dream about photography, family, foundation, blogs and a million other things make you still want more and more ... and sometimes when it's black thought that every life comes to an end I'm afraid - I would like so much else to do, so much to learn, so many people to help ... and then cover me wings ON - Guardian Angel .... Why this post ... I just wanted you to understand the inspiration ...
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz