niedziela, 22 września 2013

B&W a emocje

  Fotografia reportażowa jest dla mnie ściśle związana z b&w. Nic tak nie oddaje emocji jak brak wszystkich kolorów tęczy.  Są ludzie, którym fotografia w czerni i bieli kojarzy się z odległą przeszłością, ze zmarłymi... Dla mnie nie ma nic piękniejszego... Ostatnie dni pokazały mi jak wiele pracy przede mną, jak dużo nauki ale taką drogę wybrałam i tą właśnie droga będę podążać... wbrew wszystkim i wszystkiemu. Jakie Waszym zdaniem zdjęcia bardziej oddają istotę reportażu - klasyczne czarno-białe czy w sepii? Zostawiam Wam kilka ujęć z ostatniego reportażu Chrztu Świętego gdzie znajdziecie właśnie zdjęcia w takich własnie tonacjach - osobiście jestem za klasycznym b&w ale  może pomożecie dokonać wyboru?


Chrzest Święty Wiktora



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz