czwartek, 23 maja 2013

Aktoreczka

Klaudia ma ten niezwykły talent wcielania się bezproblemowo w rolę - dzięki temu potrafi pokazać każdą emocję. Przy okazji ostatniej niezwykłej sesji "po robocie" zrobiłyśmy jeszcze jedną mego krótką (10 min) sesję :) Nie było do końca pomysłu, pełna improwizacja a kiedy zobaczyłam kadry padłam - od razu postanowiłam przyodziać je w czerń i biel i potraktować małym szumem :) Uwielbiam takie zdjęcia - ja przy takich zawsze się zatrzymuję i myślę o tym co fotografia chce mi przekazać...

Ps. Serdecznie dziękuję za ostatnie dobre opinie, "lajki", komentarze, maile - byłam w szoku, że przybyło mi tylu fanów. To motywuje mnie do jeszcze większej pracy, takiej bym mogła każdego dnia zasypywać Was zdjęciami :) A fanów tego bloga zapraszam również na funpage : https://www.facebook.com/pages/Wegner-Keiling-photography/138056193002616?ref=hl










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz