poniedziałek, 25 marca 2013

Wiosna zbłądziła.... ja nie...

 Wiosna płata nam figle w tym roku... nie oznacza to jednak, że czekam na nią nic nie robiąc... Zaczęło się od stycznia trwa... kocioł, brak czasu i snu ale kocham to! Co rusz nowe przedsięwzięcie niosące za sobą kolejne i kolejne.... Niebawem niespodzianka - zobaczycie partnerem jakiej medialnej akcji zostałam, sama nie mogę się już doczekać. 

Ruszyłam pełną parą i nic ani nikt mnie już nie powstrzyma! Jakie są moje prace? Jakie słowa określają moją twórczość? Czystość, emocje, głębia! Czystość obrazi kadru, nie można wyróżniać przeciętnych kadrów, ucinać kończyn w nieodpowiednich miejscach i tworzyć bałaganu (już się kiedyś rozpisałam w tym temacie), dlatego ważną cechą moich zdjęć jest estetyka.  Po drugie głębia, lubię nawiązywać z fotografiami metafizyczne kontakty, lubię kiedy widzę historię. No i jakość i jeszcze raz jakość, nienawidzę przeciętności. Jeśli już za coś się zabieracie róbcie to do końca!

Dzisiaj sesja studyjna z udziałem Dominiki! Zapraszam!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz