niedziela, 27 stycznia 2013

Kwiaty we włosach

Po przedsmaku w postaci foto-relacji tworzenia przyszedł czas na efekty pierwszej sesji beauty. Sześć niezwykłych twarzy - każda z nich zupełnie inna, każda wyjątkowa! Zdjęcia beauty rządzą się innymi prawami. Przyznaję, że była to dla mnie nowość i nie sądziłam, że będzie przy tym tyle pracy. Oczywiście pozostali twórcy i modelki bardzo mi to zadanie ułatwili. Nie wiem czy to będzie ostatni raz - przypuszczam że nie bo zawsze idę pod prąd. Nie chcę rezygnować z żadnego rodzaju fotografii, chcę spróbować wszystkiego, choć oczywiście już zauważam w jakim kierunku moja twórczość zmierzać będzie przede wszystkim.  A teraz nie pozostaje mi nic innego jak podziwiać moje cudowne modelki w zupełnie nowych odsłonach......


Agata Dankiewicz










Dominika Nadzieja









Eliza Lampka









Gosia Wilczyńska









Sylwia Staśkowiak









Martyna Dumańska










 Serdeczne podziękowania dla:

 - Atelier Fryzur Karolina Maciejczak
 ul. Staszica 14

 - Kwiaciarnia "Magnolia"
ul. Królowej Jadwigi 35

 - Alicja Kurek (wizaż)

- "Beczka Smaku" 
al. 800-lecia 17

- Bartosz Goliwąs  - HDV Studio









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz